Ångest!

Åh, köpte ju ett par nya skor igår.. och ja dom ser typ exakt likadana ut som dom jag köpte på H&M bara det att dom har en dragkedja istället för snörning.. men dom är ju som ändå inte lika? Har ändå lite ångest för tillsammans blev det ju ganska mycket pengar, så funderar på att lämna tillbaka paret från H&M, men då provade jag båda paren och dom är så fina!! Vad gör jag?

Vaknade av mig själv imorse kan jag ju säga er, kändes himla skönt! Skulle kolla mobilen och se på fan att batterierna hade tagit helt slut under natten (!) Så jag vakna en timme försent!! På med kläder fort som tusan och ner, som tur var hade dom inte behövt mig denna morgon men jag vill inte ens veta vad som hade hänt om det varit en skoldag.. Så gissa vem som ska köpa sig en väckarklocka.. jo jag!

Jag sitter och väntar på bättre väder, men det verkar ju inte hända, så ska snygga till mig och bege mig ut på klock-jakt tror jag. Hur jag ska göra med skorna får jag fundera på, har ju ändå 30 dagar på mig att bestämma bu eller bä. Men bilder här då, ni som ser skorna kan ju hojta om vad jag ska göra?!




Stor ring


By Fergie


Västen inhandlades igår, inte så snyggt när den bara hängde sådär, men den är snygg på :)



Se om man kan ta sig ut nu!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ringen = den vill jag också ha :D Skorna = båda skorna ser nästan ut som dom du har som du köpte på din sko? Så tycker du ska lämna tillbaka ett par!!! Dock vet jag inte vilka som var snyggast :D haha. OCH SLUTA KÖPA KLÄDER :P haha. du kommer aldrig spara nå pengar :) PYSSSSS

2010-04-11 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0