En superkväll!

Blev en himla trevlig kväll igår. Hemma hos Stina blev det trevligt småprat och en middag bestående av grillad kyckling, couscous (?) och sallad med feta ost, gott! När vi var nog snygga var det bara att ta klackarna och promenera iväg. Vi tog oss in på Shady med resten av folket, vissa åt och vissa drack, satt mer eller mindre ner vid ett bord och bara pratade, men det var trevligt och jag hade en toppen kväll. Blev hemfärd ganska tidigt dock. Känner att det verkligen är synd att jag måste åka härifrån, men min nya värdfamilj är väldigt snäll så kommer nog få det bra. Fick mail idag om att mamman hade varit och handlat nya sängkläder och lite saket till badrummet åt mig, hur snällt var inte det? Får se vilken dag man reser nu bara.

Kom ju på att jag glömde skriva igår att vi var på ett ställe som heter Phipps conservatory. Ett gigantiskt växthus, väldigt coolt ska jag säga er. Vi gick runt där inne i ungefär en timma och fotade som galningar, har massa bilder på facebook om ni känner att ni vill kika! Efter det for vi ut till Waterfront för att möjligen hitta nå snyggt till kvällen, jag hittade en bikini.. och nej jag hade inte på mig den, fick leta upp något i resväskan istället, men jag fick mig en ny bikini i alla fall!



Denna dag har inte varit så händelserik, sov ändå till 11:20, vilket var galet skönt! Gick ner i köket och där fick man sig en pannkaks frukost. Coreys värdmamma är grym på pannkakor, dom smakar som svenska plättar men ser ut som amerikanska pannkakor, gott! Efter det har jag mest suttit och filurat här, Corey åkte på gymmet innan jag ens hade hunnit öppna ögonen så jag fördrev tiden med facebook och en vanligt bok. Det mest spännande hitills idag har nog varit åskvädret vi hade för kanske en timma sen, galet vad de smällde på! Lite läskigt eftersom att strömmen fick för sig att lägga av, kom dock tillbaka väldigt snabbt så var inte så farligt. Men det regnade en hel del!



Sitter nu och väntar på att Joe ska höra av sig så vi vet om vi ska äta hemma eller om det blir en middag ute. Känner att jag kan börja spendera pengar nu igen när jag faktiskt har fått en ny familj = ett nytt jobb = lön varje vecka. Är SÅ sugen på att shoppa så det finns inte, vet dock inte riktigt vad.. eller jo, jag vill ha ett par nya jeans, det vill jag ha! Fick ju lite specialbehandling av Josh igår, han var super snäll och betalade för mig på Shady, tack! Honom kommer vi sakna, inte för att han betalade åt mig, han är en riktigt härlig kille! Kommer Sakna dom allihopa såklart.. saknar som redan. Men slut med snyfterierna nu, ska försöka vara lite social!

"Kisskisskisskisss"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0