Ferris wheel

Helt okej dag idag, inte super spännande men det funka. Vid ett tiden for jag ut till Waterfront och tog en lunch med Bernie, Coreena, Simona (?) och en till tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter (måste verkligen bli bättre på det där..) Var trevligt och mycket roligt. Jag beställde in riktigt stark kyckling och medan höll Coreena på att dö av sin mat för hon tyckte den var så stark. Jag smakade hennes och ja, den var inte så stark. Så gav henne en bit av min kyckling.. jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig! Jag säger att hon bara ska ta en liten tugga men Simona säger "ta hela biten", vilket hon gör. Man bara såg i ögonen hur det blev starkare och starkare för henne tills hon fick tårar.. själv skrattade jag nästan till tårar! Slutade i alla fall med att hon beställde in ett STORT glas mjölk och åt en till bit kyckling där hon tjänade 1 dollar för Bernie utmanade henne. Slutet gott allting gott!

For hem efter det och var med ungarna en stund. Det var något tivoli nere vid parken så vi tog och prommade dit. Köpte varsitt heldags armband för dom (var en timme kvar tills dom stängde så kändes himla onödigt men i slutändan tjänade dom in det riktigt bra!) Började med att spela något spel, man skulle sätta ett skott (vi pratar basket) så vann man en basketboll, riktigt fina faktiskt! Tjejen fixade det efter andra omgången men killen hade det lite svårare. Det var 5 dollar/spelet och båda hade redan fått två var men han såg så ledsen ut så gav han en chans till, vilket tyvärr inte heller gick så bra. Men då var killen som höll i det hela så snäll så han fick en basketboll i alla fall. Tror ni jag var nå tacksam?! Dom tog en trip i pariserhjulet, sen tog vi allihopa en sväng. Hade då inte tjänat in åkbanden men tur nog hittade dom ett lustiga huset som dom sprang igenom säkert tio gånger så där sparade vi ordentligt! Kvällen blev hämtmat, mycket gott!



Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med skorna.. Har fått råd av min syster men vet ändå inte. Hade på mig Fergie skorna idag och dom var underbara, aningen höga dock efter att inte ha gått i klackat på över en månad, men det rätar snart på sig. Sen vet jag att dom ser nästan ut som dom jag har hemma, spciellt Fergie skorna. Sitter här med H&M kvittot och funderar så det knakar! Skulle ju sitta fint att ha tillbaka dom där 35 dollarna dom kostade.. men kommer jag ångra mig? Jag har gjort det här en gång förut, köpte en sak, lämnade tillbaka den samma dag och gick sedan och köpte det igen samma dag, och det ångrar jag INTE! Var ett par leggings för er som kanske vet vad jag pratar om, och dom var ganska dyra dom med, men jag äger dom och är lycklig! För grejen är ju den, att det verkar ju vara som att det är en speciell stil på skor jag gillar, så då kommer dom troligtvis alltid likna varandra hur som helst. En riktigt knepig där!

Imorgon blir det uppstigning 6:15 så jag ska snart krypa ner under täcker och hälsa John Blund välkommen. Så blir det att packa väskorna för överlämning till mamman. Ska höra med min värdpappa hur jag ska göra med gymkortet. Hörde att tydligen kostar det bara 11 dollar i månaden (!!!) Typ 80 kr, det är ju ingenting! Och det är ett fint gym, baskethall och bassäng. Så känns ganska värt att betala det själv till och med, menar jag väljer ju och prioriterar vad jag vill spendera pengar på och det där är verkligen i toppen av listan. Förutom det ska jag försöka få mig lite sol på näsan, 19 grader och sol så man kan ju prova. Är dock lite orolig över min tatuering, dom svarta linjerna är fortfarande lite svullna.. men smörja och kanske ha nånting över axlarna bara? Hur som helst, nu är jag trött!

"Quench one's thirst"
"The limit to your abilities is where you place it."
Min fortune cookie på resturangen

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag hade lämnat tillbaka hm skorna! Roligare att ha fergie skor plus att hm skorna inte var lika snygga!! Och eftersom du har nästan likadana så tycker jag du kan lägga dom där pengarna på nå annat kul. Menar du har ju bara varit där en månad, du kommer garanterat hitta tusen skor till innan du ska hem och då får du aldrig med dig dom hem ens :P haha

2010-04-12 @ 07:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0