Jakten har börjat

Det har varit mail och telefonsamtal fram och tillbaka idag. Blev att jag tackade nej till familjen i Calefornien, dom bodde nära San Fransisco så det var ju lockande men fick höra lite mer om dom och det kändes som att jag skulle ta mig vatten över huvudet. Familjen i New Jersey som jag tidigare nämnde var visst inte intresserade, som jag fattade det inte intresserade i att ta konakt med en ny au pair, tror inte det var mig dom sa nej till sådär direkt. Men hur som helst, finns en familj i pennsylvania, nära philadelphia som söker en au pair. Dom måste dock komma in i systemet bara vilket kommer hända imorn så ska ge det en chans. Snacka om att jag ska fråga alla frågor jag inte frågade första gången så ingenting är osäkert! Kommer nog inte få några fler besked eller telefonsamtal förrän imorn och klockan är än så länge bara tre här så skulle ju kunna göra något kul utav dagen. Ska höra med Corey om hon känner för att åka nånstans när hon jobbat klart, jag är sjukt sugen på Ross Park, om hon vill det vill säga. Blir ett kort inlägg idag, har mest suttit här och blåstirrat ut min email. Men ska kila ner nu och se vad som händer, har varit väldigt tyst väldigt länge nu.

"Jag är jag, jag kan anpassa mig men ingen kan ändra på mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0