Lugnet innan stormen

Vaknade upp idag kl 10 och gick ner för en mycket god frukost, bröd och yoghurt, mums! Min värdmamma var ute så jag tog det bara lugnt tills hon kom hem igen. Vi for och hämtade ungarna och jag fick köra det stora monstret. Gick faktiskt bättre än jag trodde, måste bara komma ihåg att baken på bilen är enorm. Backade ut från uppfarten och såg en bil komma så jag bromsade för att släppa förbi honom, bara det att när jag var så pass långt ut så jag kunde se gatan så var visst halva bilen på gatan också, oops! Gick i alla fall bra att köra sen och imorn blir det på egen risk med ungarna i bilen! När vi hämtat upp dom så åkte vi till ett köpcenter, vi var lite hungriga så vi smet in på Cheescake Factory först och käka, avocado eggrolls blev det för mig, sjukt gott! Sen var det in i köpcentret för att försöka fixa en mobil åt mig, gick dock inte att fixa på det sättet utan man skulle visst ringa nå nummer. Gjort nu så förhoppningsvis får jag en sprillans ny fräsh Blackberry på posten på lördag, hihi! Efter det blev det hem och ungarna gjorde sina läxor och min värdmamma visade mig lite saker i huset.

Ikväll har det varit mycket trevligt. Satte mig med flickorna i soffan och kollade på TV. Den yngsta säger efter ett tag "I'm cold" och vips har hon krypit upp mot mig och vill att jag ska hålla om mig, hur gulligt var inte det?! Tänkte att andra tjejen kanske också ville samma sak så la bara upp armen och det tog väl mindre än en sekund så var hon mot min andra sida. Jag nästan dog var sött! Satt sådär en stund tills vi tog oss upp och valde en film, tog väl i och för sig tre sekunder efter vi slagit igång filmen tills tjejerna satt lutade mot mig igen. Käka lite popcorn och myste på tills dom gick och la sig. Blev sen en sen middag med min värd föräldrar och en massa trevligt tjatter. Nu sitter jag i min säng och ska sova för imorn blir det uppstigning 06:45 och så får vi se från det hur jag överlever mina sysslor!

"You know what?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0