Mysdag idag

Hade visning av huset idag igen, gick något bättre denna gång. For iväg med doggen till samma ställe som sist och promma på i solen. Dock höll hon på att dö för det var så varmt.. hehe. For hem sen vid halv ett och lyckligtvis var det ingen kvar i huset så jag drog på mig bikini och ut på däcket för seriös solning. Fick mig redigt med färg idag, men ändå inte bränd, woho! For sedan och hämtade ungarna och tuffade på med dom. Kvällen bjöd på middag hos systern till pappan och en hel del lek med ungarna. Killen krossade mig i basket! Men har till mitt försvar att det var en pytte liten boll och en konstig korg, så jag hade handikapp. Killen var ju van vid det där, så han hiva ju i bollarna som ingenting!

Sitter nu och snackar med Tommie, han försöker hitta nån bra sida att kolla bussar på, men hitills är det bara Kalle Anka sidor, HA! Min humor där, skrattar för mig själv. Har inte direkt nå att skriva idag. Imorn blir det lång ledigt, ska bli skönt. Beroende på väder så får man se vad som händer imorn, men sola om det är fint (antagligen) eller Ross Park Mall om det suger.. Tydligen enligt mobilen ska det vara +24 grader men åska, ser ut som att en dag på Ross Park kan vara möjlig. Ska inte skriva nå mer för har helt enkelt inget att skriva om.. eller jo. Jag har förlagt mitt halsband med snöflingan jag köpte i Utah! Världen går under!!! La undan det i förrgår så jag inte skulle tappa bort det, och vad händer, jag tappade bort det. Suck, ska väl vända upp och ner på mitt rum imorn och försöka hitta det. Men nu gonatt!

"I'm bored..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0