Nästan duktig!

Jag for faktiskt och lämnade tillbaka H&M skorna, och jag mår inte alls dåligt av det. Det enda roliga var att hon i kassan frågade vad som var felet med dom, varför jag lämnade tillbaka dom. Blev så chockad så sa som det var att jag hittat ett par andra skor, tror hon blev lite stött.. men ofta dom skulle fråga en i Sverige om du lämnar tillbaka nå? "Ursäkta, vad var det för fel på dom, passa dom inte eller funka det bara inte?" Nej, skulle inte tro det. Dock hittade jag en himla kul affär, den hette XXI (21 romerska siffror). Visade sig vara en Forever 21 butik som bytt namn, sweet! Köpte ett himla gulligt linne med en väldigt söt text på. Sen köpte jag örhängen, sånnadär peace som jag köpte fast ett par andra då, så ska lämna tillbaka dom andra jag köpte för nån dag sen. Så jag gick i alla fall plus 25 dollar idag, känns ju ganska bra!





Vaknade imorse och var stendöd, hade haft en väldigt dålig natt med konstig sömn och konstiga drömmar. Var i ett halvt sovande, halvt vaken tillstånd och drömde att jag gick ner i köket och min värdpappa säger att han måste sticka till jobbet på en gång och att jag måste köra barnen och en massa andra konstiga saker. Så när jag vakna var jag i vild panik för jag trodde det hade hänt på riktigt, som tur var hade det inte det utan när dom lämnade huset kunde jag somna om igen, sov inte så bra då heller så är verkligen trött nu, ska sova så fort jag är klar. Fixade ihop ungarnas kläder, efter många om och men, vi har visst inte alla samma åsikt om hur och när men det löste sig. Blev även lite stek i solen idag, gjorde lunch som bestod av nio bitar nuggets, helt okej! Åt det ute i solen och sen la jag mig bara ner och andades, ljuvligt! Sen for jag ut till Ross Park Mall som sagt och efter det hem till en nudelsopps, sparris och bagel middag, var så hungrig så det var utsökt! Min värdmamma kom hem efter ett tag och började baka en kaka som killen skulle ha med sig till skolan nästa dag så satt och prata med henne om lite allt möjligt, mycket trevligt.

Nu ska jag stänga igen här innan jag somnar över tangernterna och har märken i ansiketet.

"Don't make it harder then it is"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0