Nästan nyttig!

Trodde jag äntligen skulle få skriva att jag varit helt och rent nyttig idag, men icket! Åt en bra frukost, macka, flingor och yoghurt, mellanmål i form av två mackor och en banan sen middag tacoköttfärs och allt vad jag nu hade till, inget onyttigt. Satt där vid TV:n och var så stolt över mig själv.. så kom jag på att vi hade ju bakat en kaka med kola, choklad bitar och nötter i, var tvungen! Men tog en väldigt liten bit, den var super liten! Ska försöka få igång tränandet nästa vecka, har knappt ungarna nå då, bara ons-tors så kommer ha gott om tid att ta något som kan likna ett löpsteg.

Dagen var uppstigning 06:00, märktes tydligt att jag lagt mig en timme senare än kvällen innan, vad stendöd när jag vakna! Fixade frukost åt ungarna och allt var frid och fröjd. När dom lämnat huset blev det raka vägen upp och ner i sängen igen, sov till 10:10 när jag fick ett sms av min värdmamma, sköönt! Tog mig upp och försökte göra mig så snygg som möjligt utan att duscha håret.. de där lät äckligt, men det är inte smutsigt, funkar bara inte andra dagen att ha det utsläppt för jag ser ut som en dränkt katt. Hur som helst, tog ut Lola love för en liten rastning och efter det bar det av till Ross Park Mall. Köpte en hel del och inget kostade över 300 kr, det var faktiskt bara ett par av skorna som kostade över 200 kr, annars var allt under! Behövde verkligen utöka garderoben lite.

           
T-shirt och högklackade inhandlades på hemmaplan, H&M. Linne med motiv vette tusan vad affären hette och jag orkar inte kolla påsen, men dom hade MYCKET snyggt! Baslinnena inhandlades på Old Navy, enkel och bra basaffär. Sedan kommer gladiatorskorna från Sears (vill bara säga barn strl 4, ungefär 36 i Sverige, men håller mig till USA's strl, låter som att mina fötter är pyttesmå!)

For och skulle hämta ungarna efter det men får ett sms om att deras mamma gör det istället så då for jag hem. Har varit hemma sen dess, ungarna kom efter ett tag så baka vi kakan där, nog för att dom bara var med i början och fram tills dom fick slicka skålen, sen var det visst nog och dom placerade sig framför TV:n. Men det var trevligt så länge det varade! Så nu är familjen på någon kusins Bathmitzva (stavning?) och jag sitter i sängen och myser. Anledningen till att jag inte är med är för att det tydligen är asdyrt och det är inte min familj som betalar utan en annan, men har det ganska skönt ändå!

Kan meddela att det jag skrev igår om postkontor och Social Security number.. never happend! Hade bättre saker för mig, som att bränna pengar, he! Får ta det på måndag istället. Nu ska jag se en film tror jag, är otroligt nog helt död och skulle lätt kunna somna nu.

"Your name?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0