Promenad

Gick upp 7:00 för att ta mig an morgonens bestyr. har kommit fram till att jag har ett riktigt bra schema. Ungarna var lite sega upp ur sängen, men vem är inte det på morgonen?! Dom fick sig frukost i alla fall och allt annat dom behövde för skolan. Denna morgon var värdpappan med mig så följde med i bilen när han körde. Sen var det bara att åka hem igen och jag tog en dusch för att sedan gå ut och undersöka staden. Har idag fått reda på att det tar cirka 5 min att gå till tågstationen från huset, mycket bra. Sen ytterligare 10 min för att ta sig till centrum. Centrum här kan liknas med centrum i Råneå eller Kalix, inte så stort, hi! Kikade runt lite tills jag blev less, plus att det började blåsa som bara den. Tog mig hem och gjorde mig lunch och tog de bara lugnt tills min värdpappa kom hem och vi for och hämtade ungarna. Lekte lite med dom utomhus, dom är riktigt bra på att underhålla sig själva men det var trevligt att få leka lite.

Sen har inte dagen varit så mycket mer spännande. Höll pappan sällskap och pratade om allt mellan himel och jord medan han tillagade en mycket god middag. Är så sjukt mätt nu så jag tror det ska komma kyckling ur öronen snart. Håller på att se en film, guld kompassen, ska se klart den och sen ska jag nog sova. Lägger mig inte vanligtvis såhär tidigt men känner för att få sova länge, vem gillar inte att sova?

"Good night"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0