The show must go on

Ja, tyvärr tog min resa en lite oväntad (var väl kanske väntat ändå) vändning. Har haft lite downs på senaste så kom fram till att jag måste lämna denna familj. Kommer gå in i rematch på måndag för att försöka hitta en ny familj, vet än inte om det blir att jag stannar i Pitt eller om jag hamnar någon annanstans, den som lever får se. Är inte längre anställd hos denna familj så det enda är att vänta på att få alla papper klara och sen gå in i rematch processen. Det enda som oroar mig just nu är att jag inte kommer hitta någon familj under dessa två veckor som kommer vilket betyder att jag måste åka hem till Sverige igen. Är ju verkligen inte vad jag vill, ville väl inte heller behöva byta familj men ibland funkar det inte och då får man lösa det på ena eller andra sättet, no hard feelings.

Dagen har inte varit så händelserik, eller kanske en del. Har suttit på email och telefon och pratat fram och tillbaka om hur detta skulle sluta. Har suttit på skype med familj och vänner för att informera vad som händer. Har även hunnit ta mig en dusch och packat det mesta av mina grejer, saker som jag inte behöver ha framme så att lite av det är klart när det väl bär iväg. Ska försöka få kontakt med Bernie igen och se vad som kan tänkas hända ikväll, om han har koll på när han kan tänkas sluta. Har inget direkt att berätta, detta är läget och man försöker jobba med det man har. Ska ta mig i kragen nu!

Hugs 'n Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0