Trevlig dag

Blev en tidig uppstigning idag men verkligen värt det. Gick upp 7:30 och följde med när Corey släppte av ungarna på skola. Då hade vi några timmar att döda innan vi skulle hämta upp ungarna igen kl 12. Jag ville verkligen ha ett par shorts som jag hittat tidigare på H&M men där vi var hade dom inte min storlek. Så vi for ut till ett annat köpcenter för att kika om dom kunde tänkas ha dom där. Vi kommer ut till köpcentret och går in och ser att alla galler är nere för butikerna, suck dom hade inte öppnat. Det var 30 min kvar tills dom öppnade så vi satt helt enkelt ner och väntade, passade på att samtidigt ringa kontoret och säga att jag inte kände mig bekväm med familjen jag var matchad med och ville bli matchad med någon annan. Så nu väntar jag igen. Hur som helst så fick jag mig mina shorts från H&M och även en tröja som jag hittade på rean, allt sammans blev 14:90 dollar, helt okej! Gick in på en till affär och när vi kände oss klara for vi tillbaka och mötte upp Bernie på Bernie's Café i ungefär 20 min sen var det att hämta upp ungarna igen.

Eftermiddan och kvällen har varit väldigt lugn. Det kom över en kille som skulle kolla på familjens spis som är trasig.. wow säger jag då, han kan få fixa min spis också, HA! Så att säga, dagen blev lite spännande med en snygging i huset. Hittade inget fel på spisen men spisen är trasig i alla fall, förstår inte hur det går till? Fick oss i alla fall en middag som var himla god, pasta med stekt paprika och lök samt champinjoner, yummi! Känner att jag verkligen måste ge något tillbaka till den här familjen, dom har verkligen tagit hand om mig utan att be om något speciellt, TACK!

Sitter och verkligen blåstirrar på min profilsida och min email för att se om någon familj dyker upp eller om jag får några andra glada nyheter. Har börjat inse att sitta och glo på skärmen som en dåre inte kommer få det att gå fortare, men tänk om! Hoppas, hoppas, hoppas..

Måste bara berätta att alla är väldigt fascinerade av min klocka. Ni som sett den, den stora bruna, vet vilken jag menar. Till att börja med kommenterade pappa idag att jag hade Big Ben på armen. Sen vid middan ikväll säger värdpappan att det där måste vara den största klocka han någonsin sett. Får nog en kommentar varje gång jag träffar en ny människa här, ganska kul eftersom jag inte skulle få det i Sverige, har i alla fall fått för mig att stora klockor är ganska inne för tillfället hemma? Har nu inget mer att tillägga idag, imorn är det fredag och helg, får se vad som händer då!

"It's only 5 dollars"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0