Underbara sommar

Har varit rena rama julivädret här idag och självklart har man lyckats bränna sig.. suck! Men vem bryr sig egentligen om man råkar bli lite röd om armarna när det är så underbart ute att man kan gå runt i bikini och känna att till och med det är för mycket kläder? Nej, nej, jag klagar då verkligen inte! Har även tvättat det mesta av alla kläder som var med på skidresan, känner mig duktig. Tömde en enorm väska helt och tvättade allt så nu kan dom bara ta väskan och sätta den var dom än känner för att sätta den. Har bara kvar underställen och en liten hög med ljus tvätt så jag var kung på att tvätta OCH sola idag! Doggen var mer än lycklig också, medan jag solade uppe på däcket låg hon i skuggan och mådde super med ett ben i munnen. Tog även med henne på en prommis och har aldrig sett henne så glad, sprang som en dåre och skutta som en galning tills hon knappt kunde andas. Hade ju varit ifrån henne nu också i och med resan så när jag kom ner i köket imorse blev jag bombaderad med pussar och vassa klor mot benen, men hon är så söt så hon får!

Var nyss ute en sväng med Stina. Köpte lite förnödigheter som ansiktsmask och bomulls tussar för att ha när jag tar bort nagellack, köpte även en liten choklad kaka för att den såg god ut.. är ganska säker på att den kommer ligga på mitt rum i en vecka innan jag öppnar den, men så kan det va! Vi tog oss vidare till ett fik där jag köpte mig kulglass i form av "Birthday cake" och "Rainbow shorbeth". Vet egentligen inte riktigt vad smakerna var men det var himlarns gott ska ni veta! Efter en massa tjejsnack tog jag mig hem och nu sitter jag här, har tänkt att ta mig an att försöka göra gelnails själv.. har ett litet kit som jag köpte hemma så ska se om jag kan få det att funka! Fixa det och sen sova och ladda för seriös solning imorn!

"Tack så mycket, ooh sorry I had swedish in my head!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0