Väldigt posititv!

Fick en ny matchning idag med en familj i Atlanta, kändes riktigt bra men tyvärr ville dom ha en äldre au pair, troligen någon som redan fyllt 21. Fick dock en ny matchning direkt 20 min utanför Boston. Har pratat med mamman på telefon och även ett snabbt mail. Känns riktigt bra och hoppas verkligen på detta! Hon sa även i mailet att jag låter som en mogen och ansvarsfull person. Hon sa även på telefon att hon hade älskar min au pair video.. varför hon nu gjorde det vet jag inte för jag tycker den är hemsk, men hon sa att jag var "cute", ha! Men hon var jätte trevligt och barnen är jätte söta så nu håller vi tummarna hårt!

Förutom en hel del dator och telefon idag så har jag hunnit färga håret, eller göra en omgång slingor till. Måste nog klippa mig innan jag färgar det nå mer för det var i väldigt dåligt skick när jag hade gjort de nu, fick knappt ut tovorna som blev och kan säga att borsten var aningen hårig. Så måste få bort det allra slitnaste innan jag dödar det nå mer. Det är ungefär det jag gjort idag, kvällen är kvar än så länge och får se vad vi hittar på, Coreys telefon blippar en del så det kan vara nånting på gång, man vet aldrig. Har inget annat att tillägga så ska försöka göra nå annat vettigt.

"Mr. Kitty!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0