Vilken flopp!

Asså nej.. tog på mig gladiatorskorna jag köpte för inte så länge sen. Jag kan säga er alla att innan ni köper ett par skor, GÅ i dom i affären en runda först! Var ju jätte fina när jag hade dom på mig i affären, men när jag går runt här i huset idag känner jag att foten åker fram och att min stortå sticker utanför.. dom är alltså för små, suck. Så nu måste jag lämna tillbaka även dom, tror inte det fanns en storlek större så tyvärr där. Köpte dom dessutom på REA så undrar om dom har samma regler här som hemma, i så fall får jag inte lämna tillbaka dom.. 140 kr i sjön, kul. Kanske att min syster har hjärta nog att ta dom. (som att hon skulle tacka nej till ett par skor?)

AH! Tänkte just skriva att det kan vara en ide att fixa imorn, åka ut till Ross Park Mall och gå runt där eftersom det ska vara visning på huset kl 12 imorn igen.. men tyvärr Jenny, du har en hund att ta hand om också, ÅH! Hur som helst kanske som är klara till kl 13 den här gången, lovar er att jag ska se till att lägga ut nyckeln om inte mina värdföräldrar gör det, tänker inte ha samma dag som igår. Så kanske jag kan åka ut dit en sväng innan jag ska hämta ungarna.. eller så inte, kanske inte hinner? Suck, nu gnäller jag faktiskt, för det var inte kul igår.. åh..

Min dag var inte så spännande. Vaknade vid 9 tiden, steg upp och for iväg och handlade. For hem sen och solade och pratade lite på MSN med familjen. Mamma fyllde ju år idag, hurra hurra! Så dom hade varit på middag och ätit alldeles för mycket mat och sen även kollat upp och preliminärbokat resan hit. Än så länge ser det ut som Pittsburgh 12-21 juli, och sen NYC 22-26 juli. Är astaggad för att dom ska komma, kul! Efter det hämtade jag ungarna fixade mat åt dom, killen hade en baseball match (som dom vann!). Jag stannade hemma med tjejen och hon smikade mig (faktiskt riktigt bra!) Och så lekte vi med hunden. Ibland blir jag så sjukt less på Lola, det är inge kul att leka med henne när hon bara håller fast bollen och inte släpper den. Sen att hon inte lyssnar på kommandon är värst, "Come here Lola!" Det enda hon gör är att kolla på en som att man är dum, blä. Men nu ska jag sova, upp aptidigt imorn igen!

"Men fasen också!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0