10 December

Kom precis hem från IKEAs julbord och ska lägga mig så fort ja bara kan. Ska upp typ klockan sex imorn för jag ska köra värdfamiljen till flyget. Sen ska jag packa mina egna saker för att ta mig själv in till flygplatsen klockan tolv. Hur som helst var julbordet väldigt bra.. eller Borg var bra, maten var inte så bra.. PLOING!! Men det var trevligt och jag fick äta skinka och gravlax, de som gäller till jul. Så svensk som jag varit här i Boston har jag nog inte ens varit hemma i Sverige. Men det är verkligen som att man måste hålla fast vid sig själv, så man inte tappar tråden helt. Om ni fattar vad jag menar?


Jag var så julfin i min röd/vit randiga tröja :)



Nu blir det sängen, läsa lite bok så jag somnar sött och sen hörs vi en sväng imorn innan jag åker med bussen och sedan flyget mot varmare områden. Ha de finemang!

"HAHAHAHAA, PLOING, HAHAHAHAHHA!!!"

Kommentarer
Postat av: fian

haha VI var bra :D PLOING!

2010-12-11 @ 17:52:05
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0