2 December

Vi rör oss sakta men säkert mot julafton mina vänner. Fick öppna andra luckan på min kalender idag då, så spännande. Tog och kikade på julkalender igår kväll efter jobbet som sagt i förra inlägget, ska kika på nästa avsnitt nu tänkte jag. Trevlarns!



Var på gymmet imorse igen. Hojjade och det är så jävla jobbigt.. men det är ju inte så konstigt när bakdäcket har punka! Eller det är i alla fall nästan ingen luft i det. Måste hitta pumpen var den nu kan vara, får fråga min värdpappa. Men vi kanske ska ta det som en utmaning, cykla med döda däck, hårt jobb för benen! I övrigt gick det bra, märkt att jag blivit starkare så jag fick öka vikterna igen. Vet inte om det är så bra för min stackars skinnjacka som jag tog med från sverige, försmå i armarna har den blivit. Men hur som helst, den åkte ner i ett paket med lite andra kläder och julklappar som ska skickas hem. Kommer bli så JÄVLA dyrt att skicka, typ 50 dollar för ett paket. Men tror ändå det blir billigare att skicka hem såhär än att ta X antal kg övervikt när jag åker hem. Gud, börjar skicka hem grejer, nu känns det verkligen nära hemresa!

Ska ner och göra lite lunch nu, får bli korvstroganoff, mums! Hörs ikväll!

"Same thing every day.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0