3 December

Jag är helt slut efter en lång vecka som ändå gick ganska fort. Var en helt vanlig dag idag, inga konstigheter. Tog en powerwalk till banken och sen hem igen, en god 40 minutare blev det i alla fall. Har inte så mycket att säga om dagen, hände mer till helgen. Imorn blir det svensk julmarknad i Boston, är det inte helt underbart?! Kommer bli massa svensk mat, shopping och självaste lucia kommer ju vara där också, fantastiskt! Sen blir det lite fest, men ska ta det lugnt, så lugnt det bara går i alla fall. Sen  är det ju andra advent på söndag så då ska jag mysa ihop det lite med Borg. Ungefär det som kommer hända så ni kanske hör att jag inte kommer kunna vara här så värst mycket. Men det blir ett inlägg på måndag om helgens bravader! Nu ska jag natta för ska upp tidigt imorn.

 











"I ate three, I took two before I asked u and then I asked u and took one more.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0