6 December

Nu är det bara fem dagar kvar tills jag sitter på ett flyg till San fransisco. Hur fantastiskt är inte det?! Då blir det två dagar i Sanfran, sen vidare tre dagar i LA och så avslutar vi två dagar i Las Vegas, ljuvligt! Kollade vädret nu och det ligger runt en goda 20 grader, helt fantastiskt. Behöver inte oroa mig om plats i väskan då för många tjocktröjor behöver man ju inte. Suttit och skrivit packlista men känns som att jag saknar något, vet inte vad dock. Men de löser sig, ska börja packa påriktigt ikväll.



Nu till helgen då, vilken underbar helg. Vi har haft fint väder först och främst. Gick upp klockan sju på lördag morgon, okristligt tidigt för en helg men vad gör man? Tog mig in till Boston där jag mötte upp Borg, sen for vi till den svenska julmaknaden som var helt underbar. Jag köpte en kokbok med svenska recept till mina värdpäron, var mycket fisk och kyckling och annat bra där i som dom säkert skulle kunna tycka om. Sen köpte jag en svensk bok, adventsljusstake, brända mandlar, ett armband och god kardemumma bulle. Förutom det hittade jag mig en mysig mössa, en muggtermos, nagelfil, sminkborttagnings grej och en sammet klänning. Många pengar blev det men helt klart nöjd för det är jag ändå. Sen blev det lite fest/häng hos Wes, inte det roligaste men helt okej. Sen på söndag var det ju andra advent så då myste jag och Borg med lång sovmorgon och sen en halvdag i Boston.










Nu är de vinter!! Har till å med snöa idag!

Sen är det God jul till mig från mor och far!! Tack så himla mycket ni är bäst i hela världen! Jag fick lite gröna på kontot så jag kunde gå och köpa mig en ipod touch, hur snällt var inte det? Så nu har jag"bärbart" internet med skype och msn. Helt fantastisk manick. Men nu kan vi ju hålla kontakten medan jag är på västkusten också, var ju det som var planen med det hela. Men nu blir det jobb på 20 minuter, ladda!

"Amazing!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0