7 December

Lucka 7 i kalendern och en helt okej dag. Började morgonen med att tvätta och sen hämtade Paula upp mig så for vi till North Shore mall så jag fick köpa mig ett skal till min ipod. Det blev ett lila metallick lite matt skal, skitsnyggt och stilrent. Syns inte repan på baksidan längre heller.. Men sak samma. Sen köpte jag ju ett par högtalare innan jag köpte min ipod. Provade dom idag, vilket ljud! Det var helt fantastiskt bra. Kanske inte super, men trodde de skulle vara mycket sämre med tanke på att jag hittade högtalarna på Marshalls. Men nu blir det att poppa järnet på hotellrummen nästa vecka, wihuu!



Sen har denna dag bara flugit förbi. Har inget direkt spännande att berätta.. eller ja, vi har ju snygga killar hemma i lilla Luleå, säger då de flickor där hemma, ta vara på dom! Fråga bara Paula. Bring it on!

"Shit.. will have to go with no food then.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0