8 December

Ja då var det packdag mer eller mindre. Eller kanske ska kalla det pack-vecka. har börja lägga ner lite saker i väskan nu, känns underbart att packa flippflops! Sen drog jag och min värdmamma igenom pojkens kläder och rensade ut en hel del som var för smått och fick ner skapligt med kläder i väskan. Så nu är det snart dags för semester och bort från kylan, ska bli helt underbart med sisådär +20 och sol, myys!

JAG ÄR SÅ LYCKLIG JUST NU!!!!!! Sa just ja till dom datumen jag bett om för flyg hem till sverige.. men hade ju problemet med Miami att jag skulle kanske bli själv. Men nu säger min ängel John att han ska komma hit den veckan med mig!! Hur jävla glad får man bli på en skala?! Fatta att hela mitt år är som klappat och klart nu, efter CA blir det att spara pengar och betala Miami resan och sen är de klart, underbart!!! Detta kommer jag leva länge på!

Nu ska jag se om det finns nå mer jag kan trycka ner i väskan eller om allting ligget i tvättkorgen, blir fet tvättdag imorn och på fredag, kul! Men vem bryr sig när lyckan är på top!!



"Det går fett med bra nu!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0