9 December

Var nyss på gymmet och blev asigt less när cykel helvetet dampar sönder. Sagt förr att det är punka på bakhjulet, men inte orkar bry mig. Men nu är ju växlarna och pedalerna helt hets också. När man ska trampa iväg så tar inte växeln i utan det blir rätt ut i luften bara. Höll ju på att slå ihjäl mig X antal gånger! Men vad gör man, jag orkar inte fixa cykeln. ÄR FAN 7 MINUS UTE IDAG!!!! Hade jag vetat att de var så kallt hade jag fan aldrig tagit cykeln, då hade jag bylsa på mig storjackan, halsduk och hela grejen och gått istället. Men sak samma på de då, jag tog mig till gymmet, jag fick träna mina små muskler så ska vara nöjd. Sen tog jag en tripp på vågen också.. det ser inte sämre ut, men det ser fan inte bra ut heller.. åt helvete. Är lite aggresiv, men nu tänker jag faktiskt vara det. Som jag sa när jag var liten till mamma, "Jag vill vara ledsen färdigt!", Så nu ska jag vara aggro färdig.

Ska ta mig in i duschen nu, sen fixa bort ungarnas tvätt så jag kan ta och tvätta mina egna kläder. Tror aldrig min tvättkorg varit så full, har inget att ha på mig ju! Men men, 2 dagar kvar till CA!



"I told you I did!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0