Alcatraz

Precis tagit oss in på strbucks efter besöket på alcatraz, var så himla coolt! Kom ju heller inte att tänka på att jag skulle ha filmat där inne förrän vi var på båten på väg tillbaka. Så ni får nöja er med bilder, men dom blev nice! Vi ska försöka få ihop det här nu så bra som möjligt. Vi ska posta vykort, se full house, promenera golden Gate bron och ta oss till hotellet med 17 bussen som är den sista bussen. Lycka till säger jag bara, och har inte riktigt pengar, skit banken har inte gett mig dom 300 dollarna jag la in i fredags än, så ligger lite illa till på den fronten! Får väl med ångest dra svenska kortet om de kör sig helt! men vi hörs senare folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0