Dagens ungdom

Jag blev chockad när jag skulle hämta upp ungarna idag. På deras skola finns det en baseball plan vilken jag korsade när jag skulle gå upp till skolan. I sanden ser jag att det står LOVE.. tänkte oj vad gulligt.. bara det att sen ser jag att det står även FUCK. Tänkte att vad i hela helvete? Går runt så jag ser det från rätt håll, då får jag fram att någon dåre skrivit "Fuck Girls Hard". Jag trodde jag skulle DÖ! Märk väl att på denna skola går barn i åldern mellan 5 till 11 år. Får jag fråga vad det är för värld vi lever i? Jag tror inte ens jag visste vad det innebar när jag var ens 11 år. Jag tycker helt enkelt att det är fruktansvärt detta. Fruktansvärt!

Efter jag slutat tog jag på mig pyjamasen direkt, drog på mig en ansiktsmask och bara kände hur energin flödade i huden. Pratade med lite folk och sen tittade jag på julkalendern. Fick lite mysteriet på greveholm över det hela, fast undrar ju om något kan toppa eller ens jämföra sig med det året? Målade naglarna också, blev fransk manikyr med guld tippar, fint va? Sen fick vi hem ett reklam blad för Kohl's, tittade igenom och jag säger ju att imorn blir det powerwalk ner till Woburn och in på Khole's. Dom hade ju as mycket fint, måste ses! Nu ska jag lägga mig och mys i sängen, sova bort min dumma hosta! Gonatt!


Lite äcklig färgen ser ut, men de är guld.

"What did she do?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0