Där bröt vi kanske ett

Imorn är det nyårsafton och jag har inga SKOR! Jag har massor med skor.. men inte för 40 centimeter djup snö! Såg ett par snygga klackar på H&M och dom skulle jag kunna tänka mig. Gick in på H&Ms hemsida och hittade ett par nästan ännu bättre, tror de är samma sko bara olika färger. Men då ska ju dom finnas också. Så de här med att shoppa onödiga saker kommer jag nog fasiken mig inte undan. Dock var det ju ett NYårs löfte, så de ska väl inte gälla förrän efter nyårsafton? Så imorn hinner jag fortfarande shoppa lite, kanske? Dom ska ju bara ha öppet också, det är ju fan inte garanterat. Måste kollas upp!

Annars har min dag varit lite upp och ner. Men vi for till biblo efter många om och men så fick mig en lugn stund till slut. Nu ska jag städa upp i mitt rum lite så jag hittar det jag tänkt ha på mig imorn. Eller så har mina leggings fått eget liv och rymt? Men i alla fall, nu ska jag mysa och suga på ledigheten som kommer imorn, sovmorgon, underbart!

"No, I don't feel like it"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0