Full house

Dagen börjar lida mot sitt slut nu och jag är helt död, tröttsamt att vara turist. Vi tog oss i alla fall till husen där då och sen cr planen att gå tillbaka en bit för att skaffa frimärken, men vem fan tror ni läser kartan fel? Jo jag! Så vi gick åt helt fel håll åt alla håll!! Detta märker jag först när vi gått i en halvtimme vilket betyder att vu hade 1,5 timmar att gå tillbaka för att ta oss till posten. Gud vad jag ville skjuta mig själv! Vi tog oss tillbaka till husen i alla fall och sen hoppa vi på bussen och nu är vi här. Så blev tyvärr inge promenerande på bron men jag gjorde en liten film när vi körde över bron i mörkret. Så något fick det bli i alla fall. Sen är jag hungrig som bara den, med tanke på att vi bör ta oss i säng väldigt snart eftersom vi ska upp typ 3 i natt så undrar jag ju om vi ens hinner äta nå. Nu ska jag se om jag kan hitta nån buss till flyget och sen får de här vara nog, ginare vi hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0