GOTT NYTT ÅR!!

Då laddar vi inför nyårs afton då. Väskorna är packade, Jenny är nyduschad och de enda som saknas nu är festkläderna och sminket så är vi redo. Ska snart rusa till bussen för att åka in till Boston och se om jag kan hitta mig ett par lämpligare klackar för snö än vad pumps är. Men jag börjar känna nu att detta nyår faktiskt kan bli bra, men som alla andra nyår så får vi ta det som det kommer. Blir ändå aldrig som man tänkt sig, allt är ganska planerat nu så något måste gå fel. Men jag är glad och snart får jag den där förbannade dejten med Borg!

Jag önskar er alla Gott Nytt År och hoppas ni får ett suveränt 2011 och hoppas ni hade ett grymt 2010!



"Drunk Sweed!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0