Hårt arbete igen

Då var det slut på det roliga och dags att tänka om för arbete igen. Så jag ska bara skriva här och sen blir det sängen. Vet ju att bildfronten varit fruktansvärt dålig, men det kommer imorn, kanske, om jag hinner gå igenom alla bilder. Hoppas dom ser grymmare ut när dom blir stora än på kameran!

Sen kollade jag nyss upp hur mycket pengar som har gått den här veckan. Min tatuering ökade ju på avsevärt, men de var den värd! Hur som helst har jag 10 veckor kvar av lön vilket ger mig 2000 dollar.. vilka jag inte får röra ett öre från för hälften blir till Miami och hälften ska jag fan ha tills jag kommer hem i mars. Jag får helt enkelt snåla dom fasen. Sen har jag ju sagt att dom inte dragit från hotellet i LA än.. nu står de inte ens nå på mitt konto att det ska dras nå. Fick jag de gratis då eller vad hände där? Jag har inte nog med pengar på kontot så de kanske blev nekade, men tycker ändå dom borde stå där. Nåväl, lägger in veckans lön till helgen så får vi se vad som händer. Men nu har jag seriöst köpstop, det blir inge mer, de är bara så. Hoppas på att flygen och hotellen sjunker i pris tills det är dags att boka Miami, annars kommer de här bli himla jobbigt. Men tänka er, 10 veckor kvar nu bara, sen blir de semester och sen kommer jag hem. Saknar ni mig nå eller vill ni att jag stannar här borta? Känner att jag måste hem till Luleå snart och skaka om lite. Hur som helst, jag längtar då hem, och jag längtar efter er allihopa! Nu ska jag sova, gonatt med er!

"I tell'em their dumb all the time, and they 'now it.. schgrrr!!"

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan ju kännas som en bra idé att inte vänta till helgen med att lägga in pengar om du inte vill ha någon form av amerikansk kronofogde och ränta på pengarna efter dig?! Du bör nog ringa och fråga vad som hänt..!! Har du för lite pengar på kontot kan dom inte dra, så det är nog det som är problemet..

2010-12-20 @ 06:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0