Hollywood skylten

Nu har vi varit tokgalna och gått fram och tillbaka till Hollywood skylten, vem är knäpp? Att vi även knallade i små fina sandaler gjorde ju inte saken bättre och halvvägs tillbaka var det grymma känningar i fotsulorna! Var i sköka fall helt klart värt det och vi fick fin fina bilder. Sen har jag också en liten hemlis som jag ska skriva om lite senare. Ni får veta då vad det handlar om, riktigt coolt var de i alla fall! Men vi tog oss så långt upp vi kunde, tyvärr fick jag inte ta i skylten, men vi var nära nog. Sp vi satte oss ner och mumsade på det vi hade köpt, inte alla som har picknick med hollywood skylten som utsikt! Nu har jag även skrapat fram adressen till Kat von Ds tatuerings studio, ni vet LA ink? Visade sig ju vara 15 minuter promenad från var vi är nu så vi ska snart knalla dit. Nog för att mina fötter skriker som stuckna grisar, men jag MÅSTE dit!! Sen ska ni få höra att igår var jag så sjukt hungrig och vi råkar ha en sushi resturang bredvid vårat hotell. Så jag köpade mig några bitar, nämligen bestämt 18 stycken.. Trodde de var 10 bara men räknande inte med rullarna. Hur som helst så tryckte jag 16 av dessa!! Helt sjukt, men var så jävla gott och var så grymt hungrig. Blir nog sushi ikväll igen för det var himla billigt och man fick mycket, that's how we roll! Nu vill jag gå!! Vi hörs ikväll om min lilla hemlis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0