Julafton

Men helvete också då fan!!! Skrev nyss värsta inlägget och så ska jag lägga upp det och då loggas jag ut och allt försvinner!!!! FAN!! Men hade en fin julafton med Borg idag i alla fall. Efter jobbet åkte jag och mötte upp henne i Boston och vi hamnade ju självklart på HM.. Ni kan ju gissa hur det gick? Sen åkte vi hem till henne där de blev chips, julmust och paradis ask att mumsa på till en film. Så tack så mycket för den Sofia! När vi gick till tunnelbanan upptäcker jag ju också att jag lämnat mobilen hos Sofia.. Tror den är där i alla fall, hoppas på det, annars blir det INTE bra! Sen när ja kom till tåget stod bara morgon tiderna så tänkte att nu hr dom varit så dumma att dom tagit bort 12:10 tåget bara för att det slog om till röd dag. Logiskt nog hade dom ju inte det och eftersom dom duckade upp på stationen så får man sig denna resa gratis, check! Sen såg jag en äcklig jävla råtta i tunnelbanan, fy fan vad obehagligt! Aldrig sett en råtta förut och den var ju ingen bebis direkt, hoppas att det inte var en bebis, då blir jag rädd! Men nu är det nära hem. Så god jul på er alla önskar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0