Jullov

Då var skolan över för knottarna så imorn börjar jullovet. Dock ska morsan vara hemma imorn så jag behöver bara jobba mellan 10-15, väldigt skönt och snällt. Direkt efter jobbet ska jag ta en buss in till Boston och möta upp Borg för att få oss en liten svensk julafton. Hon har glögg och pepparkakor, jag står för paradisasken. Kommer inte ihåg om hon tyckter om julmust men jag tar då med en flaska åt mig. Sen ska vi byta lite klappar som bara kom in där lite random så de ska bli mysigt, min dator får även komma med så ska vi kika film! Kommer bli Awesome!

Nu måste jag så illa be om min check för veckan.. känns så jävla dumt att be om den. Men som sagt, ligger 60 dollar minus och går det mycket längre måste jag betala nån avgift. Får ju skylla mig själv, men here goes nothing!



"God Jul!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0