LA Baby!

Första dagen i LA avklarad! Har gått nästan hela wall of fame, klandra mig inte men vet ni hur jäkla många stjärnor det fanns? Var ju inte bara en gata rakt fram heller och sen hade ju vissa flera stjärnor. Trampade runt där i några goda timmar tills mina fötter skrek efter befrielse. Var så illa tvungen att köpa mig ett par flippisar, på de följde ett par mjukisbyxor och en tshirt också. Så där var souvenir köpen klara! Efter detta tog vi bussen, blev en hopp on hopp off tur här med, bara det att LA är så jävla mycket störreäb sanfran! Vi åkte genom Hollywood och Beverly holks, fick veta alla ställen där stjärnorna hänger så imorn blir det jakt och lite kändis milkshakes! Vi har även tänkt att knalla upp till Hollywood skylten. Vädret vill inte riktigt vara med oss och envisas med att ha en sjuk dimma liggandes. Men vi hade fin fin sol idag och varmt, tyvärr bytte ju inte jag från min stickade kofta och halsduk till nå svalare så de blev lite svettigt när man kom i solen. Annars var det lite små kyligt i skuggan. Det är vår stora plan imorn i alla fall, jag vill även ta mig till universal studios och kika runt lite, hoppas på en snabbis där! Nu måste vi börja ta oss till bussen som ska ta oss till hotellet som är sjukt stiligt! I sanfran blev de ju nå jävla motell, falsk marknadsföring! Så nu lever vi flott. Men får se om vi får wifi att funka den här gången, annars får vi jaga starbucks igen. Gonatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0