Las Vegas

Då var nästan första dagen i Las Vegas över då. Vi har hunnit med allt som är att se, Cesar palace, där vi även fick äran att gå på toa, och de där kallar jag en rejäl toa. Var ju som en lyxsvit! Vi har sett belligeamo (eller hur de nu stavas) hotellet med den feta fontänen som är i början av filmen The Hangover. Det mesta längs the strip har vi sett, är inte så lång men ändå cool. Vi tog oss även ner till skylten där de står välkommen till Las Vegas och vi fick äta go mat på Hard Rock Café och även shoppat lite presenter till Sverige. Sen tror ni ju inte att cp hotellet i LA har ju fortfarande inte tagit pengara från mitt konto så jag har ju dragit kortet hej vilt i tron om att jag hade pengar, sug nu måste jag ta svenska pengar! Kan ju säga er att 100 dollar kommer åka rakt in på svenska kontot nu varje vecka. Eller i ett kuvert långt undangömt i en låda som jag sen ska ta med mig hem i mars. Fasen också. Förutom detta är det himla dåligt väder. Kallt och regnar och mina skor är helt genomblöta så jag lär ju åka på en rejäl förkylning. Hoppas att vädret blir bättre imorn för då är de Grand Canyon som gäller, upphämtning 5:50.. Sjukt!! I mailet stod det 7:30. Tyckte de var nog jävligt, men visst inte då! Men då blir det tidig kväll ikväll. Nu ska vi skriva vykort och gå runt lite i mörkret, nu hur mörkt det kan bli med ska dessa neon skyltar. Ginare med er i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0