Många bilder blev det

Har precis laddat upp bilderna från helgen på Facebook, eller de håller på att ladda, dör ju om något går fel nu. Är trött som en jävla åsna, blää!

Nåja, min dag var faktiskt riktigt bra. När jag släppt av ungarna tog jag hojjen till gymmet och körde lite där, kommer nog ha satans ont imorn för det var ju ett tag sen jag var där nu. Sen hojjade jag hem och trodde jag skulle kvävas när jag kom in enom dörren. Har stördaste hostan ni kan tänka er så cykla var kanske inte det bästa. Hostade så mycket så jag nästan kräktes. Men fick i mig lite vatten och sen var jag helt okej igen. Efter detta mördarpass blev det att duscha och sen hämtade Christin upp mig så for vi till North Shore för lunch. Blev först att kolla på skor, var riktigt nära på att köpa ett par riktigt läckra sneekers men så blev det inte. Sen gick vi mot North Face affären för jag ville prova jackan jag hittat på nätet, men den hade dom ju såklart inte men provade en liknande så nu vet jag vilken storlek jag ska skicka efter. Jag lyckades faktiskt köpa ännu en julklapp till min syster. Förra året spenderade jag nog 2500 spänn på bara min syster, så lär ju inte förvåna mig om jag lyckas hitta nå mer än vad jag redan hittat, ojoj! Så imorn blir det att trampa till posten och fixa lite kartonger så jag kan skicka hem allting. Blir spännande att se om det tar sig hem också. Efter detta åt vi då äntligen lunch på Pf Changs, oerhört gott mer både förätt och varmrätt, mums. Var dock tvugna att åka plötsligt för Christin fick samtal om att pojken hennes var sjuker så hon var tvungen hämta honom. Efter detta hämtade jag ungarna och sen flöt eftermiddan på riktigt bra.

Nu är jag helt död och ska lägga ner det här, eller gå ifrån i alla fall, lär väl ta ett tag för min bilder innan dom är klara. Men ska krypa ner under täcket och funderar på om jag ska lyxa till det med en julmust och lite pepparkakor, låter som en bra plan va? Så ha en trevlig kväll alla nära och kära!






Mina fynd i NY. riktigt dålig bild på klänningen jag vet.. men det såg bra ut på kameran..

"Why not?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0