Merry Christmas America!

Var tog tiden vägen? Ungarna väckte mig imorse innan klockan sju och nu är den halv elva!! Men det var en galen morgon. Ungarna gick på högväxel och det var papper överallt när allt var klart. Till och med jag fick några klappar, helt fina också! Jag fick manikyr och pedikyr set, alltid välkommet, speciellt pedikyr setet. Velat ha ett jätte länge men vill inte köpa själv, så de var suveränt. Sen fick jag en halsduk med tillhörande fingervantar. Och ni som känner mig vet ju hur jag är för halsdukar. Sen fick jag mig lite extra pengar, grymt hyggligt, en hel stor lapp fick jag! På detta fick jag jätte söta örhängen och ett jätte fint armband och även ett par öronmuffar. Inte dom här enorma man hade när man var liten, utan mer smidiga ena. Ska gå och köpa fler till familjen hemma i sverige, för dom är as smarta och dom sitter jätte bra och är varma. Så den här julen blev tillslut en riktig jul även fast jag inte var hemma i sverige, det var total julkänsla när ungarna kom stormandes uppför trappen för att väcka mig. Har även en del av kaoset på video, helt underbart!



Nu ska jag ta en dusch och sen ser det ut som att vi ska åka till pappans syster och ha det trevligt där. Eftersom denna morgon bara flög iväg med klappar och gofrukost så måste jag nog rappa på nu om jag ska hinna med. Nu kom ju syster in också, vilken underbar jul!







"God Jul - Merry Christmas!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0