Mina nyårslöften

  1. Gå ner dom kg som jag gått upp under mitt år i USA
  2. Sluta äta skitmat
  3. Börja äta tre riktiga mål om dagen
  4. Andas mer
  5. Inte shoppa onödiga saker
  6. Bli en bättre människa

Dessa ska bli mina nyårslöften än så länge, jag ska ska då ta mig fan i alla fall hålla första, för de är ren skandal. Annars ser jag fram emot det nya året. 2011 kommer ge mycket och jag bara längtar att få kasta mig in i det. Helt underbart!

Snart ska Galem komma och hämta upp mig. Blev ändrade planer igen från gårdagen. Skulle åkt in till Boston och träffat Borg men var tvungen jobba över, så sjukt less. Sen skulle jag åkt idag, men då hade morsan en doktors grej så kunde inte då. Men när hon kommer hem så säger hon 5 minuter innan tåget in till Boston ska gå att hon inte alls ska till doktorn så jag hade kunnat åka till Boston. Dock gjordes andra planer upp på dagen när Galem ringde och bokade dejt. Men fasiken att de skulle vara så svårt att få en dejt med Borg! Men på fredag får jag i alla fall se mitt lilla hjärta, vi behöver varandra, och vi behöver varandra NU!

Men bortser man från min sjuka hemlängtar som har slagit mig som fetaste lastbilen i världen så mår jag bra. Kan nästan säga att jag är lite lycklig även om det inte låter så när jag pratar med mina vänner. Jag ska börja försöka tänka på vad jag har iställe för att tänka på att vara irriterad varje dag. Jag kämpar vidare och snart är jag hemma!

Helt ändrade planer. Galem blev lite sen så allt blev de för sent så vi sket i att ses. Men fick just veta att jag har hela fredag ledig, dock jobba lördag kväll. Men fett nice med nyår ledigt. Nu ska jag gå och göra mig redo för sängen, gonatt!

"Det är orättvist att jag är på bortaplan!"


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha den där med att inte shoppa onödiga saker borde stå högst upp.. nummer ett fixar vi på en sekund när du är hemma :D Om jag bestämmer mat kan du komma hit och laga den, så tränar vi som psyk :) Wiiiiie och eftersom du är bara min en månad efter du kommit hem så fixar vi det på en månad :D

2010-12-30 @ 10:05:11
Postat av: Linnea

Okej, kan kanske ta lite längre, men kickstart :D

2010-12-30 @ 10:05:39
Postat av: fian

I neeeeeed u hon <3

2010-12-31 @ 00:03:59
URL: http://oneyearinboston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0