Pinky the pig

Sitter och väntar på flyget som först blev försenat, sen inställt, och sedan blev vi flyttade till ett annat flyg en timme senare. Hade lite tur i oturen i alla fall och behövde inte betala för mitt inceckade bagage, så där sparade vi 25 dollar! Varenda dollar räknas ska ni veta! Sitter även här med min nya vän pinky the pig. Tog en fin bild på han och mig men när jag skulle ladda upp bilden så gick det ju inte och det enda som hände var att allt jag skrivit försvann, suck! Så de här en liten rewrite. Hur som helst, ska leta mig lite mat snart, börjar bli hungrig efter endast frukost imorse. Men iPoden är ju med och jag har paulas dator så får ladda upp bilderna jag tar genom den iställle. Men Will keep u posted so hang around!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0