Så jävla coolt!!

Nu ska nu få höra hemlisen! När vi satt och hade våran lilla picknick var det en skåpbil med massa film utrustning i så någon frågade vad dom gjorde. Då var det nämligen en reklam för Loreal som ägde rum framför Hollywood skylten. Efter ett tag kommer en svart bil med tonade rutor upp och jag tänkte att de där är någon rik sate. Sennär vi går ner så frågar vi en vakt om vanliga turister kan gå upp där dom har Loreal grejen. Detta kan vi då inte och vi frågar om han vet vem modellen är? Då säger han att de inte är en modell utan en sångerska och ingen mindre än Gwen Stefani! Sen pekar han på den svarta bilen och frågar om ju såg den och säger att där är hon, i bilen. Fattar ni hur nära vi var?! Tyckte det var himla coolt! Sen gick kg lite wild and crazy och har tatuerat mig hos inga mindre än LA ink!! Glömsk som jag är kommer jag inte ihåg vad killen som gjorde den hette men jag ska ta reda på det. Sen tyckte han att mitt hjärta vt så litet för pengarna så han gav mig en Hood tröja gratis, hur snällt var inte det?! Så nu har jag ett minne för livet och jag må säga att denna dag har bog varit min bästa hitills! Hipp hurra för mig!! Puss på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0