Sanfran

Vilken dag vi har haft, suverän! Började dock med att vakna upp klockan 5 av paulas mobil och fick panik för vi trodde vi var sena. Men då var de ju så att hon inte hade ställt om sin mobil till rätt tidszon. Jag gick i alla fall upp och duskade för tänkte de var lika när jag hade kommit upp så i varv. Slår på duschen och får den inte art bli annat än skållhet! Så jag fick ta en dusch i handfatet istället.. Inte det smidigaste men vas gör man om håret dryper av smör? Sa till puala att jag duschat i handfatet och sen när vi vakna frågar hon om jag verkligen hade gjort det eller om hon hade drömt, HA! Efter detta tjorv blev det frukost på ihop och så tog vi och knallade Lombard street. Sjukaste backen men kändes grymt med lite träning. Sprang ju runt med shorts idag så lite svettig fick man bli, var inte så jäkla varmt idag heller, kanske 17 plus som högsta. Efter det tog vi oss in till hamngatan för att hitta touren vi ville ta till golden Gate bridge. Blev en helt annat tour, hopp on hopp off. Men den vr sjukt bra, stannar precis utanför vårat hotell så är sjukt enkelt för oss att ta oss runt nu. Vi tog oss till bron och tacka Gud för att solen lyckades komma fram genom molnen så vi fick fin fina bilder! Sen åkte vi till hotellet för att dra på oss lite varmare kläder och nu sitter vi på starbucks efter en sjukt go middag på cheesecake factory, mums! Sen måste jag ju berätta att man visste att det vr californien vi kommit till direkt efter vi gått av flyget. En kvinna med gasbinda runt ansiktet och lite väl svullet ansikte för att bara ha den som värme står och väntar på sitt bagage. Jag hade skrikigt plastikoperation högt om jag kunnat! Men ändå lite intressant. Sen är det väljare obehagligt med uteliggare i denna stad. Dom ligger och sover i helt stängda sovsäckar, vi tror i alla fall att dom sov, jag var ganska säker på att en av dom där säckarna var mer en liksäck.. Usch! Nu ska vi försöka få oss en taxi till rimligt pris och ta oss till hotellet för lite sömn, helt slut i huvudet nu. Imorn blir det alcatraz, fullt hus, promenera över golden gate bron och att posta vykort. Ursäkta att jag inte lägger in nå bilder men ska sno paulas dator så ska jag snika in nån fin bild. Gonatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0