Sista rycket!

Försöker ladda upp nu dom sista bilderna på facebook från semestern. Var en förbannat massa bilder och man vet inte riktigt vilka som är bäst när man har massa på samma sak. Typ Grand Cayon, var ju helt omöjligt att få en bild som stämde överens med verkligheten. Men alla var nog ganska sjuka ändå. Så sista rycket på den nu!

Sen tyckte jag stortjejen var som söt idag. Har ju börja prata med dom nu att det faktiskt bara är 10 veckor kvar. Första gånger jag se de så skirker storflickan "men neej, du åker ju hem i mars!!! inte 10 veckor?!" förklara ju för henne då att det är faktiskt bara 10 veckor kvar tills dess. Så prata vi lite om det idag så frågade jag hur hon känner inför att jag ska åka. Då ser hon helt ledsen ut och säger "It's gonna be sad.." Så himla söt. Dom driver mig till vansinne varje dag men ibland kan dom vara så himla söta!

Nu är de snart jul och jag måste slå in klapparna jag köpt. Dom är inte många men det får vara nog. Hoppas dom blir glada! Nu ska jag försöka göra nå vettigt.. vad nu de kan vara?


Japp, jag sitter på kanten!

"But I want ice cream!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0