Snart, snart, snart!

Det är torsdag idag, de vet vi alla om. Då följer ju logiskt nog fredag imorn och sen är det dagen D. Jag vill att det ska bli lördag NYSS. Känner hur orken börjar sippra ur en nu, samma sak varje dag när den börjar närma sig två tiden. Så förbaskat trött är man, hela tiden. Nu vill jag ha semester!

Sen går det inte bra för mig idag. Var tvungen tvätta pojkens tröja igen för fläckarna var fortfarande kvar. Så skulle jag ner och tvätta mina egna kläder, då står maskinen och piper, skit tröjan har fastnat så den slutat gå. Var vatten och blä i maskinen och locket föll rätt i pannan på mig. Så då kom jag efter med tvätten typ två timmar bara för den där dumma tröjan inte kunde hålla sig. Så, nu har jag beklagat mig för det också. Men nu tar vi tag i dom sista lediga 45 minutrarna och sen kämpar vi oss igenom eftermiddan. Hoppas ungarna är snälla, är redan på dåligt humör, behöver inte mer. Önska mig lycka till!

"F*CK!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0