Snögubbar

Efter jag hämtat upp ungarna så var vi kvar en stund på skolan där det hölls snöbollskrig och snögubbe bygge. Jag var grymt rädd för snöbollarna.. killarna på mellanstadiet var det värsta jag visste när det var snö ute, för dom skulle alltid jävlas. Och nu har jag ju en 11 årig kille som självklart skulle börja härja. Men jag tänkte om jag inte reagerar så kanske han ger sig. Jag vände mig om, fick en snöboll i röven, vände mig om igen och bara titta på honom. Helt snopen blev han åsså gick han bara. HA! Jag vann! Sen när vi kom hem var vi så inne i snögubbe görandet så efter läxa gick vi ut och rulla snöbollar och gjorde snöänglar. Blev en väldigt fin snögubbe, och bakgården blev grön igen för all snö gick åt. Han fick sig en halsduk och mössa och nu står han där ute i mörkret helt ensam. Kunde tyvärr inte ta kort på honom för jag hade bara ipoden och den har ingen blixt. Men tog bild på gubben på skolan.



Nu har jag även gått igenom alla bilder från min lilla trip så nu ska dom upp på facebook, lär ju ta hundra år och X antal album. Önska mig lycka till!

"AAAAAAAAAAAAAAAAH!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0