Snöstorm

Nu ska det tydligen komma in galna snöstormen ikväll och fortsätta in till månadag. Ungarna sa något om 2 feet - 10 feet eller något sånt? Min ena unge är 4 feet lång. Och jag ska iväg snart med bussen in till Boston, hoppas det inte hinner bli för galet ikväll så jag tar mig hem med tåget. Än så länge snöar det ingenting alls i alla fall. Så håll tummarna!

Sofia Borg fyller år idag, hela 20 år blir hon! Så grattis till henne! Därför jag ska in till Boston, ska på Cheesecake Factory och titta på när dom äter. Helt illa, jag har så totalt köpstop att jag fan inte ens kan gå ut och äta mat. Men kan ju överväga att ta en cheesecake i alla fall med dom. Men det ligger risigt till i pengabingen just nu, de gör det verkligen! Men kan ju bli trevligt ändå.

Igår blev det en bra jul. Var dock sjukt nära att middan blev på en kinaresturang men det slutade hos pappans syster och jag fick inte bara kalkon, utan julskinka också! Irländsk jul har man visst skinka också. Nog för att det var med konsistent som kassler än som julskinka, men det var skinka! Hade himla trevligt där med god mat och suverän efterrätt. Tack så hemskt mycket för det!







Nu ska jag plocka ihop mig lite så jag har allt jag kan tänkas behöva för Boston. Vi höres!

"Why did I only get this, so LAME!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0