Universal studios - Beverly hills

Dagen är nästan över men skoja inte den har varit bra. Lite gorm med upphämtning imorse dock.. Ringde igår för att boka och efter många om och men om dom ens förde en sån service (vilket dom gör för dom hade nyss släppt av oss och det stod svart på vitt i brochyren att dom gjorde det) så fick vi bokat. Vi står och väntar i 20 minuter, 15 minuter över tiden när jag ringer upp dom. Då hamnar jag i Las Vegas för den här turen och lägger snabbt ihop 1+1 att jag lyckats boka upphämtning i Las Vegas. Ringer de andra numret och får samma svar som igår att dom inte gör upphämtningar. Bullshit säger jag och får vara lite förbannnad ett tag tills kvinna i telen säger att vi kan ju ta tunnelbanan istället. Så det fick det bli och det var ju sjukt mycket smidigare ska ni veta. Väl inne i Hollywood tog vi oss upp till universal studios och trampa runt där. Var ganska fränt även fast vi inte tog oss innanför. Sen hade vi problem med bussen där också men de löste sig. Efter detta blev det raka spåret till Beverly hills. Vi gick in på kändisstället millions of milkshakes där kändisar som kardashians, Pamela och miley cyrus har gjort egna milkshakes. Själv tog jag en miley shake med cookie dough och peanut butter cup, jävligt god! Sen fick vi en banan och jordgubb gratis för hon skulle ändå ha slängt den så varför inte vara generös? Efter detta tog vi och promenerade santa Monica blvd där vi strosade runt bland kändis husen och även hittade en brevlåda. Så nu kan ni säga, mor, far, syster och farmor, att ni fått vykort postade från där kändisarna hålller till! Vi tog kort med den kända beverly hills skylten och även en annan skylt innan vi tog oss till rodeo dr där det är så dyrt så man får ont i magen! En affär där man måste boka tid för att gå in på, även handla för minst 1500 dollar innan man släpps innan för med kortet i högsta hugg. GALET!! Nu sitter vi på starbucks igen och vill kissa, men nån kampar ju fan inne på toan! Efter detta blir det lite sök på souvenirer och vykort. Jag måste hitta mig en Hood eller nå för imorn. Vi ska nämligen utmana ödet i sandaler och GÅ upp till Hollywood skylten. Liksom de är ju bara sådär 1 timma och 40 minuters promenad från Hollywood.. Önska oss lycka till!! Ska iaf bli lite sol och 17 grader imorn, så planen är picknick! Men nu ska jag kissa, ah!!! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0