Visst är fredag en röd dag?

Det är så himla jobbigt att ha hela dagar. Nog för att ungarna försvann några timmar, men ändå. Man blir så trött, jag är helt slut. Ska lägga ner typ snart och lägga mig i sängen och glo TV. Sen blir det seriöst sova och grymt ljuvligt att inte behöva gå upp förrän klockan åtta imron iställe för halv sju. Men visst är fredag en röd dag, visst är man ledig i USA hela dagen? För i så fall är det ju bara tre dagar kvar av denna vecka. Vilket också betyder att nyårs planer bör verkligen bestämmas nyss! Får kolla lite mer på det, blir nog lite sms när jag är klar med detta.

Nu börjar jag få ont i huvudet, inte okej! Så jag lägger ner nu fort som attan. Men får se om jag överlever morgondagen. Känner att en sjuka börjar dra sig in med snöstormen här. Men sov så gott!


vill ha sommar nuuuu!!

"U always blame it on me!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0