20 år och min dator lever!

Då var man lastgammal.. tonåren är förbi och nu ska man börja ta ansvar for sig själv.. PSCH säger jag då bara, kan ta ansvar för mig själv när jag kommer hem.. eller kanske aldrig? Hur som helst hade jag en super bra födelsedag! Fick ju hit familjen igår och sen idag blev det att åka pa Cheescake Factory och äta god middag med Familj och Värdfamilj, mys! Sen åkte vi hem och då blev det presentöppning. Fick present från värdfamilj innan vi åkte på resturang, 50 dollar på H&M, en fickspegel (ALLTID bra att ha!), läppbalsam, en rolig liten godisask som det stod "I need more money and power, and less shit from you people.", och så fick jag sockar.. fråga mig inte varför men helt på riktigt så behövde jag nya sockar, tankeläsare! Men väl hemma blev det prinsesstårta som jag bakat med syster under dagen, smakade utsökt. I paketen fann vi 100 dollar (SWEET!), Twilight serien (böckerna) och en söt liten spargris som det står "Born to shop" på (eeh, klockrent, JA). Men presenterna är inte slut, kommer få mer saker, bara peka, hehe!

Jag har inte bloggat på as länge och jag kommer knappt ihåg vad som har hänt. Måste gå igenom min kamera och kolla bilder så man får lite favoriter i repris. Blir lite bilder och lite undertexter på det. Men ska lägga ihop nu, min dator lever ju nu igen så kommer ha gott om tid att lägga upp nya inlägg. Ska till stranden med familj och barn imorn och pressa lite, är ju katastrof, syster kommer från kalla sverige och är BRUNARE än mig, INTE okej! Men ska natta nu, gonatt!

"Grattis till mig!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0