Börjar känna lugnet nu

Tog bara fyra dagar innan man kom in i semester-lugnet. Denna dag vaknade man utan att klockan väckte en, skönt! Käkade frukost och gjorde sig fin för en till dag i staden. For in vid lunchtid mot Samuel Adams bryggeri för att få en guidad tur och ölprovning (ne vet, sug jag fick inte smaka öl). Men det var ganska intressant att lyssna på och guiden var himla rolig. När det var över tog vi oss in till centrum för en gomacka i parken och hips vips sov jag på filten. Slumrade till en 30 minuter och sen tog vi oss upp för mamma ville köpa likadana skor som jag hittade igår. När det var betalt och klart tog vi tunnelbanan till faneuil hall, Quincy market place där vi tog oss in på Hard rock Cafe för gomiddag och goefterrätt. Klockan hann bli mycket så sista 20 minutrarna innan nio gick vi runt Quincy market, tittade och tog lite kort för att sedan återvända ner i tunnelbanan och till North station. Skönt dag och har som sagt fått känna på lugnet nu.

Syster sitter bredvid och bränner snart hål i skärmen så jag ska sluta så hon också får klicka och inte bara glo. Imorn blir det lite Reading time, packa, tvätta, shoppa, SOLA och ta det allmänt lugnt. See ya!

"I'm not talking to you.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0