Cape cod

Har ganska nyligt kommit hem från Cape cod, är stendöd.. men det var trevligt ändå. Började med att åka till Chatham där vi hitta oss ett motel som var helt okej och billigt. Dom hade ju till och med pool så var ju ganska nice. Sen måste jag säga att vi hade världens SÄMSTA gps med oss i bilen, fy fan vad kass. Så första dagen blev det att försöka fundera ut vad den egentligen menade när den sa direktionerna vilket ledde till ganska mycket körande och inte så mycket solande eller ätande. Men vi fick oss en fin lunch, min blev till och med gratis för att dom strulade till det i köket, plus att jag fick en gratis soppa på det, nice! Då var den dagen mer eller mindre över och man fick lite shopping också, köpte badhandukar, ett stativ till lillkameran och fingerfärg till småttingarna. Då var den dagen över.

Idag blev det att åka mot P-town.. är du homusexuell, ÅK DIT! Hela stan kryllade av regnbågsfärger och det var i allmänhet en väldigt mysig och fin gammal stad. För er som kan historia så var det i Provincetown pilgrimmerna först satte sin fot när dom kom med Mayflower från England, lite mer kuriosa så kom typ min värdmammas mormor med den båten från Sverige! Vi turistade på och hitta lite allt möjligt. Pappa fick äntligen äta sin hummer (fin fina bilder på det!) och jag hittade något som det stod Cape cod på (en kapsylöppnare-nyckelring i form av en flip-flop) och även en sov t-shirt som det står "this is my official napping shirt" på och med en sovande snobben, nice! Vi åkte även en liten turbuss och fick lite berättat om staden vilket var trevligt.. gav oss en liten bris i dom galna över 30+ som vi hade, helt otroligt. Blev Subway till middag och en galen trafik hem och nu är den här dagen mer än slut, 01:13 på natten. Så jag ska sova nu, blir att vara turist i Boston imorn, gonatt!

"It's so fluffy!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0