Finns inte nog med tid

Kom hem från semestern igår och direkt efter jobbet klockan 6 började jag fixa med bilderna.. är fasen inte klar än! Har laddat upp en hel del på facebook men inga shoppingbilder här än som ni kan se och bloggen har det varit dåligt med över lag. Ska skriva om idag och igår så får jag ta semestern imorrn eller nå.. hjälp!

Igår var det första arbetsdagen i alla fall. Flickorna skickade man på camp och sen åkte jag med pojken och spelade minigolf samt stod och slog långgolf ut i en sjö, bara för att träna. Har ju aldrig gjort det förut så det var nytt och spännande, visade sig ju att jag var sjukt grym på det också, ni skulle sett första träffen, jävlar vilken sving! Sen tror jag att jag är skyldig Frej en ursäkt.. golf är fan en grym sport, plus att jag har träningsvärk i ryggen OCH baki låren idag.. nu hur det gick till? Antingen gjorde jag jävligt rätt eller jävligt fel, ha! Men det var himla skoj i alla fall och golf är ju något man skulle kunna börja med, helt ärligt! Gjorde sen inte så mycket mer igår än att kämpa med mina bilder från semestern.

Idag blev det arg på morgonen, bli ångerfull och säga förlåt, skicka flickor på camp och bli BLÅ salgen av pojken i fotboll på Xbox.. jag var ju SVERIGE!! Nu fattar man ju att dom inte kom med i world cup, eller va de nu var.. förlora ju med 5-0.. plus att jag lyckades göra självmål.. aouch! Men slog han ganska hår i jenga sen, mohaha! Sen har det inte heller hänt så mycket mer idag än att jag kämpar med bilderna igen, och nu är klockan snart tio vilket betyder att jag måste natta för att palla, var galet trött idag, bildarbetet tar på krafterna. Sen måste jag få tummen ur och skriva upp mig på skola, men måste tydligen ha mina betyg från sverige vilket sög, måste maila mor min så hon kan skanna dom eller nå och skicka dom på mail, panik! Ska ringa och höra lite mer vad det är man måste göra och ha. Kan hända att man slutar lite tidigare på fredag så kanske hinner då. Förstår nu varför man skulle gjort det fortare! Men nu ska man natta!

"I'm fine mum!! u need to chillout!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0