Fri som en fagel!

Jag har cyklat min kara vanner! Oj vilken skon kansla det var, aven om det var en herrcykel som nastan brot ryggen pa mig. Nu kanner man ju sig nastan svensk igen nar man kan cykla och inte tar bilen overallt. Har funderat pa det lange nar jag akt till gymmet, det ar for langt att ga men for nara att ta bilen sa igar fraga jag om det fanns nan cykel jag kunde anvanda, och visst da. Sa jag tog fram den nu idag och spolade av den, en hel del spindelvav. Skulle behova smorja nan broms och kedjan ocksa men sa lange den inte faller ihop ar jag nojd. Sa jag cyklade till gymmet, korde som vanligt IW, och sen cyklade jag hem igen. Hela familjen ar visst ute nanstans, vet inte riktigt vart men ar ganska skont med ett tyst hus. Haft en bra dag idag faktiskt, flickorna har varit duktiga och vi har myst pa. Jag har hittat varldens basta tidsfordriv at tjejerna ska ni veta! Delar bara upp mitt har i tva delar sa far dom sitta pa varsin sida och kamma och borsta. Dom kan sitta med det i flera timmar, helt seriost. Sa lange dom inte rakar slita sa ar det riktigt skont och avslappnande for mig ocksa. Behover dock klippa mig men kommer inte bli mycket, maste spara mitt langa har sa flickorna har na att gora!
Imorn ar det fredag och sen ar det helg, fullspeckad helg dock! Ska pa lordag med min vardmamma och ungarna (tror ungarna ska med i alla fall, som jag fattat det) ivag till hennes syster pa na fest aktigt. Tydligen ar det manga i slakten som fyller ar i Juli sa da har dom samlat alla pa en dag mer eller mindre och har en stor grej istalle, eller ocksa. Kommer bli roligt och desutom har hon en snygg systerson som tros vara dar.. ha! Sen pa sondag blir det au pair mote, ska se Eclipse vilket kommer bli GRYMT! Speciellt nar man inte ens betalar for biljetten sjalv, he! Nanstans dar emellan ska jag forsoka ta tag i Hannah sa vi kan hitta pa nagot, tror ju att na lunch/middag pa sondag innan bion ar en bra plan.. maste bara framfora den till henne ocksa. Sen mina kara vanner ar det bara tva dagar sa anlander min familj, har turen att jag ska fa hamta upp dom fran flygplatsen och hoppas sen att jag far resten av dagen ledig for att leka lite med dom!
Maste bara fa saga en sak till innan jag lagger ner. Luften i USA ar inte okej! Efter jag har kommit hit sa har man ju fatt varldens finn invation! Har ena riktigt snygga just nu som jag BER att dom forsvinner till imorn, ska ga och skrubba bort skiten eller na, kan man ta syra och frata bort dom kanske? Ne, blir inte sa snygga arr da ne. Far val helt enkelt tvatta nogare och sola mer.. tror sol hjalper, kanns som det i alla fall? Om inte annat blir jag brunare. Men ska ta mitt pick och pack for att ta mig uppat nu.
"I'll do it anyway"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0