Hata gasspisar!

For ivag till gymmet och tyckte jag varit sa grymt duktig med att stada efter mig och ungarna i koket och resten av huset. Bara det att precis nar jag gar pa for uppvarmning far jag sms av mamman "u left the stove on, I almost burned my hand off!!" PANIK sager jag ju bara! Jag hatar den dar jakla gasspisen, for alltid nar man satter den pa lag sa syns inte lagan, plus att jag ar van vid hemmaspisen som ar sa saker att den stanger av sig sa fort man lamnar den. Men ingen skada skedd mer an att skarbradan fick sig ett litet brannmarke, men det hade ju kunnat ga varre! Tro mig nar jag sager att fran och med nu kommer jag kolla spisen bade tva och tre ganger innan jag lamnar den oskyddad.
Denna dag har varit anda helt okej. Borjade med att aka med sovsack till pojkens camp for det hade han visst glomt hemma, suck. Nar vi gjort det for jag med flickorna pa bio och sag en total besvikelse, Shrek 4. Var nastan inte ett enda roligt skamt, det var knappt na skamt med. Jag har da i alla fall for mig att dom andra filmerna har varit battre och roligare. Men nu har man sett alla dom i alla fall sa ar val inget jag behover gora igen. Vi for hem och at lunch och sen blev det av till biblo, flickorna hittade varsin bok dom ville lana, bara ett problem, dom hade inte lamnat tillbaka tva bocker sa da fick dom inte lana en enda bok tydligen. Far val ga pa bokjakt imorn och se om man kan hitta dom, annars blir det att projsa 12 dollar. Jakla mycket pengar, far ju mer an en hel ny bok pa en vanlig affar for det, far en bok och lite snacks till och med! Sa vi for hem i alla fall och jag gjorde middag och sen var dagen slut. Har varit en hemsk vecka hittills, har inte kunnat somna pa kvallarna och sen har jag varit sa trott om dagarna sa jag har bara velat lagga mig ner och vanta pa att klockan ska bli 18:00 sa jag far sova!
Jag glomde ju saga att igar kom det for forsta gangen. Stortjejen sa "I love you Jenny" och gav mig fetaste kramen, hur gulligt var inte det pa en skala?! Nog for att dom hatat mig en del idag, eller det ar mest lilltjejen som sager att jag ar elak nar hon inte far som hon vill, fast hon menar det ju inte, nasta stund kommer dom som sma bebisar i knat pa mig sa tar det inte sa seriost. Dom var faktiskt riktigt duktiga pa morgonen, ingen storre fight med att badda sang och stada upp efter sig, bravo! Sen fick jag lilltjejen att ata skinkmacka med sallad pa, typ nyttigaste hon satt i munnen hitills! HA, hor mamman gorma pa lilltjejen att hon ater med handerna, av nagon anledning sa sa fort hon far chansen ater hon saker med handerna, nu var det glass forr har det varit ketchup och gud vet vad, sot unge men lite ackligt. Ska ta mitt pick och pack och dra mig in pa mitt rum nu, sova TIDIGT ar planen!

"I love you!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0